0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Friday, April 30, 2010

KEMPEN: Jom Derma Dirham Ke Tabung Masjid

Insya Allah bermula minggu ini saya dan sahabat-sahabat akan memulakan Kempen: Jom Derma Dirham Ke Tabung Masjid. Idea ini telah dicetuskan apabila kami bermuzakarah tentang bagaimana cara untuk menyebarkan Dirham dalam masyarakat. Oleh kerana masjid ialah nadi kepada umat, jadi kami bersetuju untuk memulakannya dari masjid. Mudah-mudahan, amalan yang sedikit ini diterima dan dipandang oleh Allah.

Muka Depan 1 Dirham

Muka Belakang 1 Dirham

Bagi tuan/puan yang berminat untuk sertai kempen ini, boleh dapatkan dirham daripada saya atau sahabat saya. Saya boleh dihubungi melalui 012-9883445. Buat masa ini, harga bagi 1 dirham ialah RM20. Jika tuan/puan ingin membeli secara pukal, insya Allah kami cuba untuk memberi diskaun. Membeli sambil beramal.

3 comments:

Anonymous said...

jom derma dirham dgn produk dirham daripada mana2 keluaran orang islam di pasaran ....

araikunnetwork said...

nk tahu la boleh ke dirham tukar ke rm?

putremas said...

boleh. xde masalah. saya ambil.