0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Wednesday, June 9, 2010

Selamat Datang Kepada 2 Agen Baru RP GOLD TRADING

Alhamdulillah. dan tahniah kepada 2 lagi ahli keluarga baru RP GOLD TRADING. Mereka telah sertai sejak awal minggu ini. Namun, kerana kelemahan dan kesibukan saya, saya tidak sempat untuk meraikan kedatangan mereka di blog ini. Mereka yang dimaksudkan ialah:

Agen Jalan Ipoh / Kota Damansara / Damansara Heights / Damansara Perdana / Hartamas / Mt. Kiara

En. Razim Faris Malek
019-2667979
frazim@yahoo.com

En. Razim telah lama menyimpan hasrat untuk menjadi agen tetapi tertangguh atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Kita manusia hanya mampu merancang. Allahu subhanahu wa taala jua yang menentukan. Namun, pada tarikh 4 Jun 2010, beliau nekad untuk menjadi agen bersempena promosi yang ditawarkan oleh Public Gold. Tahniah untuk beliau.

Agen Hospital Serdang

En. Mohd Hamdan Ismail
019-6644997
hmhhi7@gmail.com

En. Hamdan bermula dengan hanya membeli 1 x 20gm pada 23/5/2010. Pada ketika itu harga ialah RM2731. Selepas itu, beliau sentiasa melihat perkembangan harga semasa dan mendapati harga emas sentiasa naik. Maka, tanpa berlengah, beliau membuat keputusan untuk menjadi agen Public Gold pada tanggal 6 Jun 2010. Tahniah buat beliau.

Jadi, anda bagaimana? Harga emas telah mula naik kembali. Jangkaan hujung tahun antara $1300 - $2000. Sekarang masih sesuai kerana harga sekitar $1245. Anda masih belum terlambat. Ayuh rebut peluang yang masih ada dengan tawaran pembelian hanya RM20,000 untuk melayakkan diri anda sebagai agen. Anda boleh membeli secara tunai atau ansuran mengikut skim Easy Payment Purchase. Tetapkan hati, bulatkan tekad, buat keputusan.

1 comment:

zalidanemas said...

Selamat datang dan salam ukhwah diucapkan.