0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Thursday, December 3, 2009

Tawaran Istimewa - Perkhidmatan Simpanan Peti Besi

Saya ingin menawarkan perkhidmatan simpanan peti besi PERCUMA untuk mereka yang berminat.

Untuk pembeli - minima jumlah belian 100gm tidak kira jenis.

Untuk rangkaian putremas - tiada had minima.

Peti besi ini hanya boleh diakses oleh saya sahaja dan diinsuran sebanyak RM100k. Namun, saya tidak dapat memberi sebarang jaminan keselamatan atas emas yang disimpan. Saya sekadar ingin membantu mereka yang kurang berkemampuan.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi saya.

3 comments:

Nurul said...

ada separate agreement ker pokya? bukan apa, takut musibah kematian berlaku kepada salah sorang, payah nak nuntut ngan waris ni...

maaf kalau soklan ni kedengaran very straight forward, tapi itulah hakikat, kematian menjemput kita tak kira masanya. Soklan ni pernah kami di opis bincangkan. Kalau ada agreement antara tuan punya peti besi ngan si penumpang peti besi yang mana boleh mengelakkan fitnah di kemudian hari.

seposen dari akak

putremas said...

saya akan buat surat perjanjian. kalau nk matikn setem, kena bayar sendiri la. sbb yg boleh buka sy seorg je. perkara tersebut telah difikirkn. terima kasih atas nasihat dan peringatan.

Amir Firdaus said...

hurmmm bagus gak cadangan tu..tapi ade betul jugak akak cakap..aiseh..