0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Thursday, December 3, 2009

Pilihan Ar-Rahnu

Saya mendengar khabar Ar-Rahnu Bank Rakyat tak lagi terima emas dalam bentuk coin, wafer, bar, bullion. Jadi untuk kepastian saya hubungi sendiri Bank Rakyat pagi ini. Bank Rakyat disahkan tidak lagi terima emas selain barang kemas untuk dipajak atas arahan pihak pengurusan atasan berkuatkuasa serta-merta. Arahan ini tidak menyatakan bila tempoh berakhir.

Sebagai alternatif,

Anda boleh pajak emas di Ar-Rahnu UNIKEB. Saya dah cuba bulan lepas dengan seorang pelanggan saya. Pagi tadi, saya hubungi untuk sahkan sekali lagi. Pegawai tersebut meyakinkan saya yang mereka masih menerima apa jua bentuk emas. Apa yang penting... asalkan emas. Untuk pemilik emas Public Gold, anda hanya perlu membawa emas dan sijil ketulenan.

Maklumat lanjut, boleh hubungi terus ke Ar-Rahnu UNIKEB 03-89214038 atau saya.

Semoga membantu.

1 comment:

M. Alif Nordin said...

Assalamualaikum wbt

Salam perkenalan. Saya Mohd Alif Nordin dari KL.

Gadai di Ar-Rahnu Batu Cave. Ni alamat mereka: http://www.bankrakyat.com.my/108?p_p_id=56_INSTANCE_NLRW&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-5&p_p_col_count=1&page=3

Sy baru je gadai hampir RM100K minggu ni. Servis pun cepat sebab tak ramai orang.

hehe... Nak tumpang promote emas boleh? Kalau tak boleh, terus delete je ye. Terima kasih.

Terus terang saya cakap, saya sangat galakkan anda semua untuk libatkan diri dengan jual-beli emas ni sebanyak dan secepat mungkin! Semasa trend harga emas tengah naik ni, adalah lebih baik sekiranya sebahagian duit yang ada dalam ASB atau KWSP tu anda keluarkan dan jual-beli/melabur dalam emas.

Buat masa ni, serious…fokus lah pada EMAS! In the long run pun, melaburlah dalam emas.

Sekarang saya ada READY STOCK untuk:
1) emas 1 dinar
2) emas jongkong 20g
3) emas jongkong 50g
4) emas jongkong 100g

Harga adalah mengikut harga semasa yang dipaparkan di http://www.publicgold.com.my

Sila hubungi saya di 019-2624 250 untuk urusan jual-beli (utk lock harga dan set time dan tempat untuk urus niaga). Serah-terima emas dan duit mestilah pada hari yang sama anda lock price dengan saya.

NOTA: Anda tidak akan dikenakan ‘Delivery Charge’ yang mungkin menjangkau RM30 per unit seperti yg di charge oleh Public Gold, tetapi tawaran ini hanya terhad kepada pembeli di kawasan KL dan Selangor sahaja.

Terima kasih again tuan rumah!