0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Friday, January 8, 2010

Selamat Datang dan Tahniah Kepada En. Shahrul

Saya mengucapkan tahniah dan selamat datang kepada En. Shahrul yang telah berjaya menjadi agen rasmi Public Gold semalam.

Mula-mula, beliau sertai rangkaian putremas dan alhamdulillah dengan berkat usaha gigih beliau akhirnya tercapai jua hasrat untuk menjadi agen. Beliau memang seorang yang gigih dan tak pernah kenal erti penat. Akhirnya usaha selama 2 bulan telah membuahkan hasil.

Tahniah sekali lagi.

Sesiapa area kajang / bangi / UNITEN, boleh hubungi beliau. 019-2690109.

p/s: Kepada yang berminat untuk sertai rangkaian putremas boleh hubungi saya. 012-9883445

2 comments:

pokli said...

Wednesday, January 6, 2010
selalu soalan tanya (FAQ)
1) S: emas betul ke ni?
J : apa pulak tak betulnya, aku dah siap pegi pajak kat ar rahnu bank rakyat, diorang dah siap test lagi, lagi satu Public Gold sertakan sekali sijil ketulenan. apa nak takut?

2) S: kalau dah beli emas ni, nak simpan kat mana?
J: mmmm...simpanla kat tempat rahsia, sembunyikan, jgnla pulak lepas beli ko kecoh satu kampung atau satu bangunan flet yg ko ni beli emas. diam-diam sudah.....kalau tak pun ko boleh simpan kat safe deposit box, bayar je charge tahunan.

3) S: ada minimum buying tak? ke nak kena jadi ahli baru boleh beli emas Public Gold ni?
J: takde minimum buying, ko beli satu dinar pun aku layan, dan jugak, ko tak perlu jadi ahli atau agen, kalau nak beli emas public gold ni.

4) S: camne nak beli emas Public Gold ni?
J: ko boleh beli emas ni dari agen Public Gold yang sah macam aku, cara nak beli ko boleh check kat SINI

5) S: nanti kalau aku nak jual balik emas ni pada sapa pulak?
J: heheheh..itu takde masalah, ko boleh jual balik pada agen yang jual pada ko, atau mana-mana agen Public Gold yang sah macam aku, ataupun ko boleh pergi sendiri ke cawangan Public Gold. itulah kelebihan emas aku ni.

6) S: Bank Negara kacau tak?
J: huhu...company ni cuma jual dan beli emas keluaran diorang aje, takde 'skim' atau agenda tersembunyi, sama aje dengan kedai emas, diorang pun jual dan beli emas jugak, bezanya,Public Gold lantik agen atau dealer untuk jual emas.

7) S: Public Bank pun jual emas ni ke?
J: Public bank dengan Public Gold tak sangkut paut wooo...

8) S: macam mana aku nak tau harga emas Public Gold ni?
J: kalau ko nak tau harga emas Public Gold ni, ko boleh check kat website www.publicgold.com.my untuk harga goldbar dan jugak kat www.publicdinar.com untuk harga goldcoin dinar. ataupun ko boleh guna sms dengan menghantar 'public gold' atau 'public dinar' pastu hantar ke 32828.

9) S: bila waktu sesuai nak beli emas ni?
J: bagi aku , waktu yang sesuai ialah bila dah ada duit,beli aje trus, ataupun bila ko rasa harga emas tu dah turun sikit, ko beli aje, sebab ko nak simpan lama kan......so beli ajelah...hehehhe.

10) S: mana lagi bagus? goldbar (emas 999.9) atau dinar (emas 916)?
J: kalau ko tanya aku, aku akan cakap dua-dua pun bagus, sebab dua-dua jenis tu pun emas jugak.

11) S: kenapa panjang sangat FAQ ko ni?
J: sukati akula, blog aku.

shahrul jutawanduniaemas said...

Terima kasih pada En. Zakaria (Pokya) atas sokongan dan bantuan yang telah tuan berikan. Banyak lagi yang perlu saya pelajari dan perbaiki. Semoga kita akan terus berkerjasama dalam perjuangan ini.