0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Sunday, February 14, 2010

Drama Skim Pelaburan

Di hujung minggu habiskan masa di rumah menonton tv sambil layan tetamu yang berkunjung. Lepas tu pergi majlis pertunangan sepupu dan melawat rumah saudara. Walaupun Tahun Baru Cina disambut oleh masyarakat Tiong Hua, namun kita sebagai orang Islam tidak terlepas dari tuntutan untuk menyambungkan silaturrahim sesama Islam.

Tengah duk layan tengok tv, terlayan tv1 dan tv3. Hari ni saja ada dua rancangan yang bercerita tentang skim pelaburan.

TV1 - RM1 juta (skim pelaburan internet)
TV3 - Mr. Mama (skim pelaburan)

Mereka dijanjikan pulangan lumayan yang tak munasabah. Semua yang lihat dan dengar pasti terpengaruh. Masakan tidak, kalau dijanjikan pulangan melebihi 100%. Dan sememangnya kita, manusia ciptaan Allah s.w.t tidak lekang dari sifat tamak. Mudah terpengaruh dengan berita yang mengasyikkan. Malangnya, akhirnya mereka tertipu.

Jadi ambillah pengajaran. Buang yang keruh, ambil yang jernih. Kalau benar ingin melabur dan menjana keuntungan / kekayaan, carilah yang benar-benar sahih. Periksa dan selidik terlebih dahulu. Jangan mudah percaya dan terpengaruh.

Bagi anda yang ingin melabur, saya syorkan melaburlah dengan membeli emas fizikal yang ditawarkan oleh Public Gold. Insya Allah terjamin. Saya telah melabur selama hampir 4 bulan. Bermula sebagai agen biasa dan menjadi master agen pada bulan ke-3. Jka ingin tahu lanjut, hubungi saya. 012-9883445 / admin@putremas.com

p/s: Jangan biarkan diri anda ditipu oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

No comments: