0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Monday, February 8, 2010

Pasaran Saham Bergerak Cergas

Pagi tadi sempat tengok berita ekonomi luar negara. Dilaporkan hampir semua saham luar negara bergerak cergas mungkin disebabkan faktor pengukuhan nilai dolar Amerika. Para pelabur dalam keadaan berjaga-jaga kerana terdapat laporan ekonomi yang akan diumumkan dalam minggu ini. Harga komoditi dijangka kekal rendah pada minggu ini. Namun keadaan ini tidak dipastikan dapat bertahan berapa lama memandangkan masa hampir mendekati Tahun Baru Cina. Ramalan mengatakan harga komoditi akan meningkat sejurus Tahun Baru Cina. Kita sama-sama ikuti perkembangan ekonomi dunia agar dapat membuat jangkaan dan analisis dengan tepat.

Bagi yang masih belum memiliki emas, sekarang masa terbaik untuk menyimpan emas. Semalam saya sempat tempah dalam 10k. Simpanan sebelum berlaku kejutan harga selepas Tahun Baru Cina. Ingin memiliki emas dan menyertai rangkaian RP Gold Trading, hubungi saya 012-9883445 / admin@putremas.com.

~ Simpanan emas untuk masa hadapan ~

No comments: