0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Saturday, November 7, 2009

Cecah USD1100/oz

Pasaran harga emas dunia ditutup pada harga USD1095.7/oz pada 6 Nov 2009. Dalam jam terakhir, harga emas sempat mencecah melebihi USD1101/oz. Ini satu petanda kemungkinan harga akan berlegar disekitar USD1100/oz (+/-) USD10 - USD20 pada minggu hadapan. Keadaan ini dijangka bergerak dan bertahan untuk jangkamasa 2 - 3 minggu sebelum kita dapat melihat sebarang pemulihan.

Laporan dan artikel terkini banyak menunjukkan bahawa arah harga emas akan menuju USD1200/oz pada akhir tahun ini. Jadi bagi pelabur dan bakal pelabur, bersiap sedia untuk sebarang perubahan harga bagi tempoh 2 bulan ini.

Jika tuan/puan ingin dapatkan nasihat, boleh hubungi saya. Temujanji boleh diaturkan. Bagi yang ingin beli, stok masih ada.

- Harga emas bergerak sepantas angin membadai -

No comments: