0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Wednesday, November 4, 2009

Emas - Pelaburan Yang Tidak Mengecewakan

Kalau tengok graf November ni mesti ada yang sakit jantung. Asyik naik je. Pelaburan emas memang menguntungkan dan tidak mengecewakan.

Bagi yang dah beli awal-awal, tahniah. Anda sekarang boleh berehat, bersandar di atas kerusi di laman menghirup kopi panas sambil tengok graf. Anda sudah boleh tersenyum dengan pelaburan yang dibuat. Kalau dah capai sasaran, boleh fikir-fikir untuk jual. Kalau nak peram lagi bagi naik pun ok.

Bagi yang belum dan ingin menunggu waktu sesuai tapi tidak tahu, boleh hubungi saya. Saya boleh bantu anda. Kepada setiap pengemel saya, saya akan update sebarang perkembangan terkini kepada anda.

Berakit-rakit ke hulu,
Berenang-renang ke tepian,
Bersakit-sakit dahulu,
Bersenang-senang kemudian.

No comments: