0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Sunday, November 15, 2009

Modal Agen dan Master Agen

Semasa menghadiri seminar petang tadi (15/11/2009), saya dimaklumkan bahawa modal untuk menjadi agen telah meningkat. Bukan sedikit, tetapi banyak sehingga nak telan air liur pun tersangkut. Jadi bagi yang memasang hasrat untuk menjadi agen, cepat buat keputusan dan ambil tindakan sebelum modal lebih meningkat. Mereka yang berminat untuk sertai rangkaian putremas.com sebagai agen, anda dialu-alukan. Di bawah ini saya letakkan jadual modal yang sah pada masa artikel ini ditulis.

Nota: Tarikh 09/10/2009 ialah tarikh semasa saya menyertai Public Gold sebagai agen. Bagi yang berminat untuk menjadi agen tetapi modal masih belum mencukupi boleh hubungi saya untuk mendapatkan kaedah dan tips bagi mengumpul modal.

No comments: