0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Tuesday, October 20, 2009

Gadaian Ar-Rahn

Tengahari tadi pergi mencuba gadaian Ar-Rahn di Bank Rakyat yang dirahsiakan lokasinya. Saya gadai 1 x Gold Bar 100gm, 1 x 5 dinar dan 1 x 10 dinar. Nak tengok bank terima ke tak.

Alhamdulillah... Terima. Yang penting emas tulen (kerana tertulis kat dinding penipu akan didakwa), ada sijil pengesahan dan resit pembelian.



Selepas saya keluar dari bank tetiba disapa oleh seorang lelaki. Dia nak gadai juga tapi tak terima kerana tiada resit pembelian. Selepas mendengar penjelasannya, saya terangkan dan akhirnya dia faham.

Bank sebenarnya bukan nak menyusahkan pelanggan tetapi prosedur kerana terdapat banyak kes penipuan, salah guna dan sebagainya sehingga menyebabkan orang yang benar menjadi susah.

Jadi pastikan anda membeli daripada agen yang sah. Jika ingin mengetahui lanjut berkenaan kisah ini, sila hubungi saya kerana terdapat beberapa isu sensitif yang tidak dapat ditulis di sini demi menjaga perasaan individu lain.

Jika anda membeli dengan saya, Insya Allah saya akan usahakan yang terbaik supaya anda akan berasa senang dan tenang.

'Pembeli Didahulukan, Kepuasan Diutamakan'

3 comments:

firdaus said...

dah boleh gadai kat 'situ' ke? bagus2..tunggu dah banyak sikit boleh la guna teknik gadai ni..

putremas said...

kalau tuan berniat nak gadai maklum pada saya dulu supaya proses gadaian dapat berjalan lancar

firdaus said...

belum lagi pokya..insyaAllah, kalau ada modal boleh boost nnt..