0% Caj Membeli Emas Dengan Kad Kredit

Bagi anda yang ingin membeli emas dengan menggunakan Kad Kredit, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan membeli emas dengan Kad Kredit tanpa sebarang caj tambahan. 0% caj.

* Terhad bagi pembelian gelang emas 999 sahaja.
* Mengikut terma dan syarat

Mencari Agen / Rakan Niaga. Bimbingan Disediakan

Kepada anda yang ingin menceburi bidang perniagaan emas. Modal sedikit. Tiada ilmu. Kami di RP Gold Trading sedia membantu. Sertai kami sebagai agen / rakan niaga. Kami sedia membantu anda.

Perkhidmatan Mencuci Barang Kemas

Bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan sekitar, kami di RP Gold Trading menawarkan perkhidmatan mencuci barang kemas pada kadar yang rendah. RM5 bagi setiap barang.

Web Hosting Mampu Milik

Jika anda mencari-cari web hosting seperti kritirea ini:

1. murah
2. besar

Kami mengesyorkan $1 / month web hosting

Thursday, November 26, 2009

Pergerakan Emas 26/11/2009

Pergerakan emas kini sukar dijangka. Kenaikan harga emas USD10/oz setiap hari. Dijangka harga emas pada penutup pasaran minggu ini di aras USD1200/oz. Jika trend ini berterusan, harga emas tidak mustahil untuk mencapai aras USD1500/oz pada hujung tahun ini. Ini disebabkan beberapa faktor luar biasa yang mendorong pergerakan harga emas yang agresif. Nasihat saya, beli je emas bila ada duit. Jangan tangguh-tangguh, nanti putih mata. Saya sendiri sudah beberapa kali dikecewakan oleh harga emas akibat menunggu harga turun punya pasal.

1 comment:

Anonymous said...

salam

saya percaya ramai sudah terpengaruh utk beli produk emas keluaran PUBLIC GOLD kerana saya juga dulu pun terkena juga...tapi sekarang saya sedar untuk kumpul emas keluaran bank negara n keluaran orang islam jom jana ekonomi islam